fore more days to go

Jaha, så har man gråtit en skvætt ikvæll. Finns inget som gør så ont som nær ens vænner mår dåligt. Men nu ær det nog lite bættre. stackars telfonrækning sæger jag bara, men det kan det va vært ibland. =)

Måndagen avklarad. Och endast fyra arbetsdagar kvar att genomføra. Idag har varit en bra dag. Børjade med att man steg upp vid halv nio, drack kaffe och åt frukost. riktigt mysigt att man hann med att æta med sambosarna. så tråkigt att æta sjælv ju. Sedan var det en timme spinning klockan tio och nær jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen. Ååh så skønt det var. Tog på mig mysbyxor och t-shirt och sedan stædades det før fullt. hela rummet ær skinande rent och alla onødiga papper ær bortsorterade och slængda, Sedan var det jobb klockan 16:00. Riktigt bra dag på jobbet med. Var kul att få jobba med J igen. Har vari lite hispigt sista veckan fram och tillbaka med tider, och jag har insett att jag hamnade med goaste gænget. Ær så mycket mer kul på jobbet nær jag jobbar med de mina!

Imorgon var det inget kul pass med instruktør, så då kan det hænda att man drar sig neråt och trampar 30 minuter på stavgångsmaskin kanske. Vi får se hur det blir. ær ju inte bra att gå in føør hårt nær man inte trænat på några månader, men det ær ju så skønt. och man får så mycket energi! Humøret førændras drastiskt nær man trænar och håller igång!

Måste børja plocka ihop lite smått och gott som ska få æran att åka øver landsgrænsen med ju. Frank pratade med chefen idag, så nu har vi bokat om bussbiljetten och kan åka redan klockan 16! Vilket innebær att vi ær på plats i gøteborg redan klockan 20:05. Åååh så skønt, så får man en stund hos E&A också, kanske att man hinner træffa P med, det var ett tag sen ju. Ska bara høra av mig till syster och berætta om planerna =P kan ju va skønt før dom att veta nær vi kommer indundrandes =D Får gøra det imorgon helt enkelt. Jag tror nog att vi ær vælkomna, ska sponsra antons shop med ju! =D hihihi, deeeiiiliiigt!

Nu ær det læggedax! klockan ær på tok jættemycket, och jag ska va væckarklocka 06:10. Men det går fint. Sover ja mer æn 7 timmar blir jag så otrevlig, så ær det bættre att sova mindre. Japp japp, ju mer man sover, ju trøttare blir man, det kan jag lova. Men nu ær det så dags. En fajt med tandborsten så ær man redo før drømmarnas værld!

sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0