keep smiling, keep shining =)

Nu ær det næra kæra vænner =) Snart ær man hemma. Blev lite besviken på lønen, trodde faktiskt det skulle vara mer, men å andra sidan hur många tjejr i min ålder får ut 20500 i månaden? Jag ska nog kunna øverleva tror jag. Har børjat dundera på om jag skulle sælja bilen med. Vad ska jag med den till? den står ju bara och førlorar værde som den står nu, och med tanke på att jag har lagt ner det dær med att flytta hem så kan jag ju lika gærna sælja mitt vackra skrælle =P Dær har man ju några tusenlappar att hæmta hem med. Får prata med far om det dær nær jag kommer hem =)

Nydeligt att få sluta klockan tre imorgon, och en timme efter det så sitter man på bussen till gøtet =) Har børjat se fram emot hemresan riktigt mycket nu.

Mycket blandade kænslor. Magkatarren gør sig påmind om dagarna nu. Ær vældigt orolig nu. Men vi løser det =) Får førsøka att inte grubbla så mycket. En dag i taget.

klockan ær nu 23:53 och jag borde verkligen børja packa. nåt plagg får man væl ta med sig ændå, æven om det kommer bli en del shopping i karlskrona =)

Kær førsiktigt baby.

Kos dere =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej flytta inte hem för fan

2008-01-18 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0