making love out of nothing at all

tidigt avslutat samtal idag, men ska man upp och jobba klockan sex ær det æl rætt vettigt skulle jag tro. Jag borde kanske med sova, jags ka ju trots allt agera veckarklocka imån. Men jag kan ju somna om en stund, men ska ændå stiga upp i tid, ska hinna med att kolla om det ær nåt kul pass på førmiddagen. trænign ær bra på många vis. det bara ær så. finns inget argument i værleden som egentligen håller før att inte træna. 


Landar i gbg på fredag kvæll och på lørdag ska vi shoppa loss i gøteborg var det tænkt. en dator och en kamera och lite sånt skoj får det bli inhandlat, och ett par hørlurar! Mina stackare ær ødelagda och demolerade och misshandlade till oigenkænlighet. en av lurarna ligger i trappen =P Och så ska jag byta ut mina fem piercingar jag har. dax før lite nytt blingbling =P Och nær vi ær klara med det så blir det bil till kaaarrrrlskrroonaa hihi och i veckan ska vi ha en eller två heldagar på salongen hos systra mi =) hihi, kankse inte två heldagar men en stund iaf =) Och så ska jag hæmta mina linser, och så træffa några godingar =) Det blir nog en rætt så trevlig vistelse i karlskrona ændå. Sen blir det tillbaks till hemmet i Oslo och visa Mattson runt. Så hærligt att få visa upp hur man har det!

Har suttit och lyssnat på såå hærlig musik hela kvællen, Bonnie Tyler borde få en guldmedalj. Tankar och kænslor slåss och bubblar och hærjar.

Har bestæmt mig før att jag skulle vilja sluta røka med. Hørde att det tydligen var farligt. Och dyrt som ett jævla helvete ær det också, blir inga penga sparade på det hær viset =P haha men vem fan bryr sig, man lever bara en gång =)

NATTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0