Nu blev det vinter =(

Brrrrrrr!!!!! Snöat har det gjort och vitt är det på marken, fryser gör jag bara jag tänker på det. Huuu, fast kan ju erkänna att jag ser ju hellre att vintern kommer på riktigt nu och ser till att försvinna sen så det blir vår, istället för att snön och kylan kommer sådär framåt mars, då blir man ju precis knäckt. Jag är ändå imponerad av mig själv för att jag tar snön så positivt, vanligtvis brukar jag deppa ihop, men icke =) det har jag inte tid med, det är för mycket som är bra runt omkring för att lite snö ska kunna förstöra det =D Kan leva länge på minnena från nyår, Som vi skrattade och härjade hela kvällen och natten. hehe odrägligt fulla var vi allihopa tror jag minsann.

Men usch så segt det är att jobba kväll... iaf när ingen är hemma här. Men igår var rätt bra =) Sandra var på besök över dagen, så jag var flink nog att fixa henne en anställningsintervju =) hehe, så coolt, svenskarna invaderar H&M! Men det var ju vårt H&M först.... =P

Och endast 16 dagar kvar till man är ledig nio långa dagar.... och till man får lönen från december.... Jag är rätt säker på att jag kommer att skrika rätt högt när lönespecen landar =D

Nu ska jag ta en dusch, och se om blodet tinar i ådrorna, och sedan får det bli en kaffe, och varför inte dagens första cigg? Den kan man unna sig nu tycker jag allt att det känns som =)

HaaDeee =D


Kommentarer
Postat av: frida

Haha nej du kommer inte jubla när lönespecen kommer i och med att den kommer typ en vecka efter du fårr lönen ;P

2008-01-03 @ 17:32:08
URL: http://gulspargris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0