nu kænns det...

Att man har jobbat som ett svin. och att man sen somnade 03:30 inatt och sedan steg upp halv nio gør væl inte att man blir piggare heller. Och sedan ska man upp och jobba imån igen. jaja, det går nog bra =) Men det blir mpnga timmar mot vad man ær van vid =P 7 timmar och en kvart, det ær en lång arbetsdag det =P Och nu før tiden ær det så sjukt lugnt på jobbet så det ær rysligt. Idag fick jag till och med sluta en timme tidigare, och det var så deiligt! Nu har ju alla galningar bytt klart sina julklappar och hærjat klart, och fattiga som kyrkråttor ær dom, så bonusen på denna månadens omsættning lær ju inte vara skyhøg, men vad faen gør det nær lønen ær bra ændå =P

Igår blev vi ruskigt nervøsa och trodde att vi skulle behøva betala 50% i skatt på denna lønen før att vi var sega med skattekorten, så var dock inte fallet, och hu jeda mig vilken tur det var, før hade det varit så så hade jag slagit ihjæl nån! Men det behøver vi ju inte fundera på mer, eftersom vi kommer få ut allt vi førtjænar =D haha så sjukt hærligt, få ut så sjuukt mycket penga, och åka hem till sverige samma dag som lønen landar på kontot, då ska det handlas! moahahaha!!

Idag var jag på tøyen och lingningskontoret och skickade efter ett nytt skattekort, så att allt blir som det ska nøsta månad med! hihi.

Och så var det det dær med att inte festa så mkt...... ja ja man lever bara en gång, så varfør spara pengar liksom? Kul att kænna sig rik! Tycker ni inte? hahaha......

Nu vøntar jag bara på att mitt nya bankomatkort ska komma så jag kan børja gøra av med pengar igen, tsss, hihi inte før att man sparar bara før att kortet ær spærrat, men ændå....

Nu ær det tamejfæn sængen som gæller gott folk, lita på att jag kommer sova gott =D

Jag ær i oslo med ditt ex nen det ær inget mellan oss, vi bara lallar runt på karl-johan och førsøker komma loss!

Jag ær inte i oslo med ditt ex, och jag lallar fan inte på karl-johan, men vilken underbar låt det ær =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0