nyyyydeligt!

Lustig vecka, tiden rusar iväg, trött är jag. Svårt för att sova om nätterna, vet inte om det kna va för att man pratar i tfn fram till två...hmmm, skulle kunna va en anledning. Men måndagsnatten var det jävligaste jag upplevt på många, många år. La mig vid halv tolv, snurrade, vände och vred, frös och svettades om vartannat. Lyssnade på kjäll höglund, men inte ens det hjälpte. Lyckade somna till vid halvfem-snåret, drömde en satasn läskig mardröm och vaknade efter en kvart och tårarna rann. Somnade om igen vid sex-tiden kanske och steg upp klockan åtta....den dan var rätt sabbad. Var knappt människa till att stå på benen. Att jag bara lyckades göra nåt vettigt på jobbet är en gåta. Ja ja, det har gått över. de två senaste dagarna har varit bra iaf =)

Igår var jag och köpe mig ett träningskort...var helt enkelt tvungen, spelar ingen roll att inte Frida vill, jag vill, och jag ska. Var på spinnign igår, så skönt så skönt. Helt underbart, man känner sig som en ny människa. Och idag var jag på "stramopp" haha, denna norska. men det var ett styrkepass iaf, tungt men kul, asrolig instruktör så det var bara att ta i och se glad ut. efter den timmen gick jag upp i gymet och skulle cykla tänkte jag, men ack, alla cyklar var upptagna så jag gick hem istället.

Nu kom min älsklingssambo Frank hem så nu är det kaffedags!

kos dere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0