paaaiiin i hela kroppen

Finns det nåt som är skönare än träningsvärk? hmmm nä. Så bra jag är. spinning i tisdags, styrkepass igår och spinnign idag igen, så skönt, men det var så lagom skönt att sätta sig på cyklen idag, första fem minutrarna ntrodde jag att min sista stund var kommen. När jag satte ner ändan på sadeln trodde jag att jag skulle börja lipa, fy fan tänkte jag, det här går inte, så jag var milimeter fårn att hoppa av och gå därifrån, men så innihelvet heller, skam den som ger sig, jag orkade hela passet! så skönt, svetten rinner, pulsen slår så att  det bultar i öronen och kräkreflexerna är maxade. då vet man att man har jobbat. Tog sju svåra år att ta sig upp till hemmet på femte våningen, eftersom jag vägrar hissen =P

På jobbet är det sååå lungt så det ä galet, har stått i kassan hela dagen, dt var ungefär vad jag lyckades med, med min träningsvärk....hehe undrar då hur det blir imån....får stå i kassan då med, kanske jag rentav får hämta mig en pall att sitta på =P haha gött e de. men imån får det bli vilodag. Jobbar kvällen och känner inte för att ta dö på min kropp riktigt än. jag får vilopausa till på lördag =) se om det går nån kul time då.

Blir det besök i helgen? hmmm vi får väl se det =) hade vart kul iaf, om inte annat så ska man ju hem om 9 dagar så då får man ju träffa kändisar då, och när man åker upp igen så har man sällskap.  Gött e det, lita på det.

Ha en deilig torsdagskväll, nu ska jag slänga mig på soffan tror jag bestämt =)
Kosemoseoverdose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0