så var det vilodag =)

Jahaa, det är alltså här det känns att ha en nykter söndag i oslo. riktigt trivsamt. Somnade sent, och vaknade sent. Hyrde film igår, det var koseligt. och så åt vi fruktsallad. det var mumsigt. tänkt att nåt så nyttigt kan va så gott!

Vaknade halvtolv idag, hela ligan, utom natassia som var på fest igår. Så jag och frank och jullan åt frukost ihop och hade det trevligt, fast mitt morgonhumör idag var väl inte det bästa, men så är det. Man kan inte va asglad jämt!

Halvfem ska vi träna jag och lilla jullan, så skönt så skönt. just nu är jag inte motiverad för fem öre, men jag vet hur nöjd jag kommer va när det är klart. har bokat upp oss på satsstyrka 30 minuter, sedan får det väl bli en halvtimme på löpbandet skulle jag tro. gött gött gött.

sedan måste jag ta tag och städa mitt rum och börja plocka ihop lite saker som ska med hem på fredag. nu är det nästan så man börjar längta. ska bli så skönt att va ledig, tänk hela nio dagars semester, gode tid vilken känsla, men jag kommer sakna tjejerna på jobbet =)

nu är de dags att sätta fart, så de så!

haa dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0