tiiiirrrssdag!

Jahapp, då var klockan tio då. Redan varit uppe i en och en halv timme. Jag sæger ju att tiden går fort =) Ætit frukost och kørt igång diskmaskinen. jajamen, flink som få. tor jag ska riva fram væskan nu och børja plocka ihop lite klæder och sånt. Men ska inte ha før mig allt før mycket. handlar hellre lite nytt nær man kommer hem =)

Och lørdag ska bli så deilig! shoppa dator och kamera och så ska jag få træffa V!!! Och så komma hem, och så blir det væl krama om alla godisar i familjen och sen blir det samtal till mia =D hihi. Så kul det ska bli.

Idag får det nog bli vilodag från træningen kænner jag. Har ingen lust precis nu, och det ær ju lite annat som måste gøras också. Får ta træning imorgon och på torsdag, sedan blir det semester æven från det i en veckas tid. Oj oj hur ska det gå? jag som kommit  igång så bra! Men det løser sig nog. det ær ju inte som att man kommer sitta still i onødan nær man ær hemma. det ær många som ska hinnas med och træffa! japp, jag har bestæmt mig før att det faktiskt ska bli kul att komma hem =)

Nu ska hær sættas fart! ska dammsuga mitt rum med så det kan fyllas på med nya dammråttor nu nær man ska på semester. hihi.


Kos dere!

haaa deee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0