1-0 till Mig =D HAHAHA!

faan jag är bra. tog inte en dag =P hahaha go känsla, släng dig i väggen... =D

Och så var det fest igår. riktigt kul hade vi. snorfull i vanlig ordning =P
Och så den äckliga horan, kommer fram och påstår att jag snackar skit om hennes feta syster. Som om jag inte har lite annat att diskutera på min fritid. Snacka om tappad på BB. Ful dum och äcklig, kan inte vara lätt att va henne. 

snart dax att korka upp igen. Snart ringer M och har jobbat färdigt =) Härligt härligt =) Och så lilla söt hemmifrån oslo som messar och är trevlig =D
Jag har det rätt bra ändå =D

Och på lördag kommer silje! det ska bli ruskigt kul!! få visa henne vår lilla by =P haha längtar =D

Saknar henne riktigt mycket ju!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tur att du e så fin då... haha

2008-08-29 @ 20:17:49
URL: http://lindasjostroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0