första gången!

Ja tro det eller ej, men idag har jag för första gången i mitt liv tjänat pengar på att åka Taxi. Det var lite tufft.
Strömlöst mellan Myrdal och Finse så vi i service kryssade som vanligt på Ål men istället för att jobba oss hem fick vi ta taxi. Så om ni nån gång har funderat på vad en taxi från Ål till Oslo S kostar så kan jag svara på det: 12,698 :- =D Det är rätt mycket pengar alltså... Men skönt att sitta och slappa och bara snacka skit i tre timmar. hehe inte alla får betalt för det!

Imån ska jag ringa min vän Royne på Vakta och fråga om ledigt. Ser ut som att det blir hemåt en sväng =) Får se när bara. hihi =D

Nu ska jag slänga mig i sängen. Imån är det tur till trondheim som gäller, tillbaka i Oslo på fredag och sedan ser det ut som att det blir flytt och fest på lördag =) Guud så gött om det blir utgång med H&M-tokarna! Får se om det blir finfrämmat från Bergen med. =)

Jaja, god natt allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0