händer för mycket!

Herregud, hinner ju inte skriva om allt som sker! Men tack för kommentarena på förra inlägget, och ja Frank, det var kvalitetstid =) Du är redan saknad här i Oslo =)

Dagen på jobb då jag inte sovit någonting gick aldeles utmärkt. Ganska kul hade vi måste jag säga =) Och så fick jag ju en date med bästa Elise när vi kom fram, så vi var och åt pasta hos en italienare =) Mumsigt va det =)
På torsdag är det dax igen. Får se om man får nån sömn i sig denna gång =P

Igår, med tåg 45 till Trondheim var jag med om något jag aldrig varit med om förr, inte så länge jag har jobbat som tågvärdinna iaf =) Kom in en kvinna i cafévagnen, med en liten bebis på armen, och ville ha varmt vatten till pojkens gröt, självklart fick hon det, gick och satte ifrån sig sakerna och kom fram till mig och beställde en korv med bröd, jag serverar henne korven, och hon spyr rätt ner i soptunnan, stackars kvinna. Jag hoppade raskt ett steg bak och lyckas undvika skvättar från kaskaderna som forsade i grön-grå sörja ur hennes mun. Fick även tag i hennes son så att han slapp. Det är okej att bebisar kräks på sina föräldrar, men fan inte tvärtom!

Ledig imorgon då. Hemskt men sant. men tror jag ska ägna lit tid åt att packa om alla mina saker, så att jag får lite kontroll på det, och så ska jag till banken, och så ska jag nog lägga en stund på SATS tror jag =) Och så måste jag prata med silje, plus att jag kanske städar av lite här. och ett tu tre så var man inte så ledig som trodde =P Men skönt at ha lite att ägna sig åt. Fan för att sitta hemma och fundera. Det är jag nog inte redo för, inte än iaf. Borde ringa mor eller far med och se hur som har det, men jag är rädd för vad jag får höra...tror nog det kan va tungt, eller så är det ren inbillning, men jag tror iaf jag sparar det ett  litet tag =) Tror nog ändå dom vet att jag tänker på dom. Ska försöka byta mig till en liten längre ledighet framöver så jag kanske kan åka hem en liten tur.

Men nu är det dax att dricka middag ;)
Kram på er mina vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0