hehe vilken dag!

Fy för den lede! trodde jag skulle skämmas ihjäl när jag kom till jobbet idag....tåget hade gått en halvtimme tidigare....WOOOPS!!! Jag hade läst fel på schemat.... först blev jag knäckt, men jag ringde vakta, han blev ju lite småsur men jag kom fram till att vafan, jag är inte den första, och säkert inte den sista heller som har lyckats med detta....
Konduktörerna var ju väldigt hyggliga, så dom fick mig att fortsatt vilja leva och jobba kvar på NSB... =)
fick bara helt enkelt ta ett senare tåg och kryssa lite tidigare, fyra timmars arbetsdag, det skulle man nästan införa lite oftare, ivartfall på fredagar!

Dagen blev ju fantastisk ändå! bästa med jobbet är ju roll-on/roll-off, utan tvekan =D

Jag ska börja samla på visitkort tror jag.... hahaha =D =D

Nu sitter man här med silje, har ätit pannkakor, väldigt nyttiga, med kruskakli i =D Öppnade varsin öl, och nu ska vi äta muffins som Silje har bakat. Hon hällde i kruskakli i muffinsen för att inte få dåligt samvete, då skrattade jag en stund! hahaha härlig är hon!!!

Nä nu ska jag fortsätta va trevlig mot henne. ha en trevlig fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0