jo tack jag mår =)

ja jösses! Kom till Bergen igår vid halv-tre tiden.Blv hämtad av Elise och hennes väninna. Vi åkte innom Rema1000 oh köpte varsin frutz och en massa frukt, sedan drog vi till stranden. Hur underbart som helst! Satt och mös och snackade skit i strålande sol och tjänade pengar ;) hahaha ibland har man det bra. Sdan gick vi till Egon och åt god mat! Och så kommentaren: Gleder meg redan till du kommer neste gang! Den värmer =)
Tack hjärtat för att du finns =)

Dagen idag har varit precis skitvarm, men har haft en bra dag på jobbet idag med. Galet mycket köpgalna kunder! Sedan fick jag en stunds paus, satte mig ner en stund och vilade fötterna. Fick då sällskap av en resenär som hade problem med mannen som satt i sätet mittemot. Han började nämligen stöta på honom. hehe så han kom springande till caféet för att få komma ifrån gubben =) Iinte för att han hade preoblem med homosexuella, iaf inte så länge dom lät bli att stöta på honom =) Inget mig emot, vi hade trevligt ihop =) Mycket härligt folk man träffar!

Altså, även denna Bergens-turen blev en positiv upplvelse =) Och imån får man 100% övertid. ja jösses... =D

Nu ska jag leta lägenhet!!! Sedan en dusch kanske?

Längtar till dom nya tågen med aircondition kommer! =)

ha det fint vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0