skämma bort sig själv....

Det är vad jag har gjort nu =D Blev sugen på kaffe innan, men hade ingen mjölk, så jag tänkte jag skulle gå ner till turken på hörnan och ha mig en liter, men det var så underbart skönt ute, så jag gick en bit extra och hamnade på Kiwi istället =) Handlade jordgubbar, nektariner och päron och vaniljyoghurt. Så frukosten idag blev All-bran, skivade jordgubbar och vaniljyoghurt, Nyttigt och sinnessjukt gott! Och nu ska jag avnjuta min kaffe =) Sedan bär det av till trondheim över natten =)

Och så blev jag så glad!! Lutar åt att Jimmy kommer hit i helgen med flickorna!!!! helt galet roligt, saknar dom såå!!!

Känner att det här är en bra dag! Hoppas det blir bra på jobbet med =D

KosOklem på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0