Sooovadax =)

Klockan blev mnycket även ikväll. Längesen man hade vett att gå och lägg sig i lite ordentlig tid. Frågan är bara vad som är ordentlig tid, jag menar, jag börjar fyra imån, så jag kommer ju ändå få antalet timmar sömn jag behöver, men jag har läst nånstans med att det är inte bara antalet timmar som har betydelser. Allra bästa sömnen har man visst mellan 22:00-02:00, så nu har jag bara 50 minuters "god" sömn, dvs om jag skyndar mig att somna nu! Men det kommr ju inte hända. jag började ju precis skriva ju. =P

Kom till Bergen igår, skulle vart inne 14:22 men var inte inne förrän 14:58. Men jag var då inte ledsen för det. Satt i kupén och halvsov halva resan =P Blir försenade och får betalt! Efter det var det låååång dusch på hotellet, sedan var det shopping på bycentret, sedan var det middag på Pastacentralen Med Elise & Meny (!!!!) Och som vi skrattade och hade oss! Sedan blev det ett glas rött, sedan blev det två, och kan ni tänka, Allt detta medans jag tjänade penar! Åh helt underbart kul vi har ihop. Vilket järngäng! TACK NSB MENY!!!

Ja ha nä hä, undrar om det blir nån hemresa? Blir mer och mer sugen ju mer jag tänker på det. Men så vet jag att det kommer bli rätt jobbigt med, av många anledningar. men kanske jag skulle. Jag får vänta och se hur turnusen ser ut. Tänkte jag skulle slippa ta semester, bara ta två dagar ledigt mellan tre andra lediga dagar, och hejhopp så har man långledigt  =D

Mmm tåls att tänka på =) Vet några som skulle bli glada iaf, och en och annan som nog blir mindre glad =P haha

Måste sova, är jag pigg och utvilad imån kanske jag känner för att städa, annars blir det nog bara en morgonpromenad =) men mest hoppas jag på fint väder, det hade varit trevligt =D Visst?

God Natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0