ssshhhhccciiizzzoooo

Hehe, ja vad säger man, med magen tom på mat och full med öl krävs det inte så mkt. Har inte bestämt mig för om jag ska skratta eller gråta faktiskt. Är precis skitglad. kul på jobbet, nice eftermiddag, kan bli en bra kväll med men ändå är det nåt som trycker inom mig.

För det första: varför envisas han med att messa? Han befinner sig i karlskrona med egen firma, plus att han har flickvän som han låtsas vara kär i. Stackars brud....och dumma karl....eller har det skurit sig just för att han inte var så kär?
hmmm, det låter nästan så nu......

För det andra: Hur gör jag med det här då? Hur ska jag bo? Ska jag bo med nån? Eller ska jag skita i alla och bara vara ego? Har go lust med det. Går inte att vänta på beslut....jag får nog helt enkelt bara tänka på mig själv just nu. Kan nog vara det jag behöver.

Mamma var glad när jag ringde iaf, och blev glad för min skull =) och likaså syster =) Den bästa av dom bästa på höga (iaf högre) delen av åldersskalan ;) den lilla har jag inte fått tag på ännu. =)

ja ja, jag dricker väl upp den här med, sen får vi se vad klockan är och hur mycket jag behöver sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0