fredag och midsommar =)

Jaha, ja jag kan nog inte påstå att man känner av att det är midsommar här i norge. Det är det ju iofs inte. Dom firar ju inte det. Börjar jobba vid halvfyra och slutar halv elva. helt perfekt. Kan väl hända att man tar en liten drink när man kommer hem. Måste ta det lite lugnt. ska jobba sju dagar i rad nu, med en övernattning på slutet. Det blir tufft. Får se hur det känns, om man orkar en liten jävel när man kommer hem. Har ju inte varit helt pigg sen jag kom hem från Rhodos. Något ligger tungt och skaver och gnager och tränger. Håller på att kvävas. Måste hitta något eget. fyra pers på 30 kvm är ingen dröm. Men misstänker att det inte bara är boendet som oroar mig.

Varför kan man inte bara vara ego och tänka på sig själv? Hade varit lättare att leva om inte skuldkänslor hade existerat.

Idag tänkte jag försöka ha en gråtfri dag. Får se hur länge det funkar =) Man kan ju hoppas iaf.

Kan ju inte trösta sig med cigg heller. är så stolt över mig själv för det. Inte ett bloss sen klockan tre i måndags morse, precis som jag sa! men kaffe får jag dricka, så det ska jag göra nu =) Sen blir det dusch och hopp i uniformen =)

Hoppas ni mår bra där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0