eeeaarlyyyy

Hoppsansatrallallala!

Börjar jobba 06:12, kom i säng vid halv ett. Ögonen var piggare än någonsin och jag kunde bara inte sova. Fick lite panik av att bara sova fyra timmar, tänkte att somnar jag nu så kanske jag inte vaknar när klockan ringer, så då är det fan bättre att va vaken =)
Messade till Frank och frågade om hon var vaken, naturligtvis var hon de =) Så jag ropade ut henne till mig =) Så nu har vi spenderat lite tid på att måla naglar. När det var klart spelade vi lite kort och kom fram till att det är precis skittråkigt, så vi bytte taktig och slängde i lite färg i håret istället. Vill ju va fin till imån =P

Spännande, pirrigt och totalförbjudet då är det som bäst =)

hehe tuff känsla. Ska iaf bli kul att komma till Bergen igen =)

Hoppas darling är där så vi kan gå ut och äta och ta en öl eller två kanske, så jag får berätta om mina upplevelser =)

Hahaha, bra bra, kommer va måttligt fnittrig hela dagen. helt toppen. Bra dag, så här långt iaf =D

Hoppas ni sover gott och att ni med får en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: Smulan

Om jag ska vara ärlig lilla frida så är det ju ingen bra ide att inte sova innan en arbetsdag! =) Men å andra sidan så är ju du lite "krejsy". Alltså aningen vildare än oss svenska, dödliga människor. Men med tanke på att det nu är typ fem timmar och åtta minuter sedan du publicerade så är du nog ganska trött just nu! = )



Puss på daj!

2008-06-25 @ 09:09:07
URL: http://www.har.ingen.just.nu =)
Postat av: Frida

Det kallar jag kvalitetstid du! Hoppas du fortfarande är lika pigg =) och så önskar jag dig ett lycka till ;) hihi

2008-06-25 @ 13:10:05
URL: http://gulspargris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0