ja vad säger man?

Kan bara säga att det har hänt en hel del sen jag skrev här sist. Åkte till Rhodos med älskade familjen och hade det suveränt mysigt, fördrinkade allt som oftast på amaryllis hos våra nyfunna bästa vänner Alex och Nicolas, drinkat som man bara kan drömma om i dessa kalla länderna här uppe i norr... =) Solade och badade om dagarna och bara njöt av allt =) Något som kan tilläggas är att flygresan dit är nog bland det roligaste jag har upplevt, mamma och jag var på topp och skrattade så vi tjöt ungefär hela tiden. Kul hade vi och det var kul att se mammsen så glad!

 Det här är kl 05:20 den 8/6-08 på sturup =D

hehe, när den här bilden hade tagits höll jag på att dö av kramp i magen. Mamma och jag hade drivit lite med (heter det flygvärd om det är en manlig flyvärdinna) ja vi säger det, honom hade vi drivit med, och så kommer han fram till mig och säger: Du... Jag svarar blixtsnabbt,Du, kan du ta ett kort?? =D Han kom av sig i vad han skulle säga, tog ett kort och gick. Då dog jag! och mamma med. hehehe

 Strawberry daquiri som fördrink, den smakade skit på det här stället men vi var rätt glada ändå, det var ju första kvällen, och den kostade ju bara 5 euro =D Men när vi skulle äta gick vi vidare =P Snopet för dom =D

Det här är dom absolut bästa jag vet på den här jorden! Älskar er mina pärlor =)


 
bild 1: 2½ liter        bild 2: 3 stycken Bomba  Bild 3: Pina Colada!
LuMumba gott        underbart!
 var det!

Fler bilder hamnar på facebook, för er som vill se =)

Måste bara lägga in en för Frank och Lisa. kommer ni ihåg att vi såg värsta Kändisen i kön till lisebergsbanan förra sommaren? Jag tror han följer efter mig:

SER NI SNYGGINGEN? UNDRAR VEM SOM PASSAR GRISARNA NÄR HAN HAR SEMESTER?!?!?!
    

Sedan blev man utkastad ur lägenheten, fransyskan och Per hade väl gått i maskopi och börjat ligga med varandra...Funderar på vem man kontaktar för att anmäla nåt sånt? Jag menar vi hade ju ett kontrakt som sa att uppsägningstiden var en månad för båda parter..... Ja ja skit samma, nu befinner jag mig hos sofia iaf. Fyra pers i en lägenhet på 30 kvm....tjohooo, och lever i resväskor. Har gråtit ungefär konstant sen jag kom tillbaka bortsett från den tiden jag är på jobbet. det är helt suveränt. Älskar det så!

Och så är jag väl lite känslig för att jag är mitt uppe i avgiftninsprocessen, men jag är iaf stolt över mig själv i det läget =) Inta alla pallar det när man har så mkt annat att tänka på. Nu ska jag åka till banken tror jag och sätta in lite pengar =) Sen får det nog bli sortera lite här. Men har ju lovat att ta det lite lugnt så jag får väl göra det.

Ha det gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0