har svalt ilskan och är lugn och harmonisk... =P

mmm, ställde klockan på nio och skuttade ut sängen, på med stegräknaren, satta igång en maskin tvätt, och sen rusade jag ut i solen. Marcherade bort till denna underbara park, och va bara tvungen att sitta på gräset i solen en stund. Satt och njöt så länge det gick, men sen kom det ju moln naturligtvis... så jag tog mig en omväg och gick till affären och sedan gick jag hem, och då kom regnet, men nu när jag sitter här inne och segar så lyser självklart solen....typislt, men men, jag borde ändå städa,plugga och sortera bland mina grejjer, snart ska det ju packas ner alltihop.

fy fan vad jag hatar lägenheten. Tänk att en enda äcklig person kan sabotera 103 m2...och ändå nästan aldrig va hemma. Mystiskt.

Blev lite glad igår ändå. Fick massa fint av jobbet....det bästa var stegräknaren, har alltid velat ha en sån och tänkt att jag ska köpa det, och så får man en, det är ju kul =)

1½ vecka till, sen är det dags för snutt att ta sig hit på heltid. Det ska bli skönt =)

Nähä, dags att sätta igång maskin nr 2.

Hoppas solen lyser på er =P
hehe

image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0