hemma =)

Åååh, jösses, vilket jobb jag har! Jobbat tre turer, och älskar det! Jag har hittat mitt kall. Fan så kul! Och sängen på hotellet var ju go, för att inte tala om frukosten! Och att åka tåg är ju bara behagligt, och konduktörerna är suveränt härliga! Så här långt har jag helt enkelt inget att klaga på! Men efter 8 timmar till trondheim, 5½ timmars sömn och 8 timmar tillbaks till oslo så är man mör. Just nu känns det som att jag gott och väl skulle kunna somna för natten. Funderar dock på en liten promenad innan sängen. Kan va rätt gott med lite frisk luft i lungorna så sover man fint sen, innan det är dax att skutta ur sängen och hoppa på tåget till bergen =)

Nä, ska följa tjejerna ut, så jag kommer iväg, annars blir jag bara sittandes här. Måste ut en liten sväng iaf =)

ha en fortsatt trevlig helg allihopa =)


                                *LITE SYSKONKÄRLEK SÅ HÄR PÅ LÖRDAGSKVÄLLEN*
image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0