och så befann man sig i Bergen.

Jaha, inte illa, nytt jobb och det första man får är en vcka betald på hotell i Bergen =) Sug på den =) Mycket mysig stad, massa gamla trähus, en del ända från 1100-talet...det är ju rätt imponerande. Imorgon efte kursens slut så ska vi ta flöi-banen upp till det högsta av de sju bergen somomringa Bergen...Det lär va en utsikt som heter duga....och så fick jag reda på att jag kommer få högre lön än jag hade trott med tank på utbildning och erfarenhet....inte ila pinkat för att va trähäst......

Jäkla blandning på folk.....det räcker nog med att skriva så tror jag..hujeda mig =)

Med tanke på mitt lokalsinne så ska jag nog inte ge mig iväg för långt från hotellet på egen hand, då kommer jag nog bort.... =P Så det blir nog sängläge en stund innan maten tror jag =)

haaa deee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0