oj så festligt det blev!

Ja det kan man säga, puuh, så kul vi hade. Fest på svenska föreningen igår, så härligt var det! Goa människor det finns. Mindre kul bara att varannan människa är från karlskrona, men men, it´s a small world... Kul som fan hade vi, välkomst-testet för nyinflyttade var ju då att blåsa upp en meeeega-ballong till den smällde, det så ut ungefär så här:
 Och som vi garvade...men så var det några stycken som var smått nervösa inför smällen, och dom såg ut ungefär så här:
 Ja, ni ser kankse att det är grabbar som var skrajja.... =P



Och så tog glasen slut när linus skulle dricka sin glögg som han kokte på högsta värme flera minuter, så den fick han spetsa....själva poängen här är att: Man tager vad man haver, och då blev det:  SKÅÅÅL!!!!


Hela kvällens höjdpunkt måste ändå ha varit när vi kom hem, Frank Stegar in på sitt rum, sätter på musik på full volym för att hon inte tror att det är någon hemma....Då marcherar fittfransyskan ut, från JULIES rum, och säger, ursäkta men vi försöker sova, kan du visa lite respekt, bara för att du inte tror att jag är hemma behöver inte det betyda att jag inte är det....eller nåt sånt sa hon, på engelska, Nu kommer det roliga, Frank, arg som ett litet bi, står och försöker få på sig sina mys-shorts, det är bara det att hon har bägge benen i samma ben på byxan och så spottar hon fram "No because you never take out the söppels!" Söppels är då sopor på norska......

Fy fan vad jag önska att jag hade haft det på film.....goode tid, jag hade skrattat så magen hade krampat i veckor..... Nähä, nu ska man väl hoppa i säng, det är en dag i morgon med, och då kommer kärlek =D

Kraaam på er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0