Snart semester....

Och det lär behövas...Har hänt på tok för mycket på väldigt kort tid. Behöver hämta andan lite...
Och så har man gråtit en skvätt. Hur reagerar man när man får veta att en av sina bästa vänner är sjuk? Fy fan, det är sånt som händer andra, inte mig eller folk jag tycker om.

Life is a bitch

Imorgon börjar del 2 på kursen, och då ska vi befinna oss i drammen, skumt namn....Men då ska vi gå igenom brand och säkerthet....tror att alla delar på kursen handlar om olika sorters säkerhet alltså....Men fan så kul det är! Jag bara längtar till jag får hoppa på tåget och börja jobba! Lite pirrigt bara första gångerna man ska va själv i vagnen.....Men det ska nog gå bra, man har ju konduktören till hjälp om det skulle va nåt, och så har vi ju fått genomgång i R-com, så det ska nog gå fint det här!

Och så kommer min nya kompis från Bergen med. Hahaha, underbar människa!

Nu ska jag ut och rensa tankarna med en promenad i Frognerparken. Solen skiner iaf, och det är bra =)

8 dagar på Rhodos......Det ska bli skönt, jag ska va konstant berusad tillsammans med min familj, hela veckan!
Iaf lillasyster, dom "vuxna" ( =P) ska väl kanske var lite kulturella med......

Snart är det lön med....det behövs kan jag säga, har varit lite oväntade utgifter denna månaden, hoppsansa.....=P



 Så här hade vi de när vi kollade uteliggare på Arna......HAHAHAHA!!!

Nu är det promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0