suck o pust

Jahapp, då var man hemma från Bergen med =) Vilket jobb jag har! Snacka om att man får vara lösningsoienterad för det här! Hehe, fy faan, aldrig mer än tre kontakter i samtidigt, då går strömmen, fst idag var det bara ett uttag som funkade, kaffebryggaren protesterad, och inget vatten hade vi...Tror ni vi löste det? Jaaaa, självklart! haha
och så mkt personal idag så jag har mest fått betalt för att sitta och titta ut genom fönstret! hehe, tack ska ni ha =)

Snart är det helg, och då kommer min älskling för gott!!!!
Det ska bli härligt!!!!

Nu ska jag sova en stund, innan det är dags för morgonpromenad, och ett besök hos chefen!
God natt alla =)


Det här är då min rullande arbetsplats!

image37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0