*suck*

Första dagen på jobbet. det räcker med ett ord: suveränt! Galet kul. medarbetarna verkar hur goa som helst, och arbetsuppgifterna är ju det jag gillar =) 61 mot bergen, kryssa på ål och 62 tillbaka. snacka om att dagen gick fort! Blev dock lite ledsen när jag kom hem och piercingarna krånglade... Men men, det är smällar man får ta, får väl göra om dom, när/om jag slutar nån gång i framtiden. Men för den lönen till det jobbet, så kan jag nog leva med det. Man känner sig ju rysligt naken, men vi fick ju iaf behålla dom som satt under kläderna....

Stackars älsklingen. Ligga på sjukhus så här mitt i veckan. Och han som inte gillar hospital...Och så är det ju snart flytt och allt. usch usch...får tänka lite extra på honom, och hoppas han blir bra snart =)

Nu ska jag ut och få stegräknaren att arbeta lite, känna fast mark under fötterna. Har man varit ute och gungat och vaggat i sju timmar så är det läskigt att komma ut påplattformen =)

Ha en fortsatt trevlig onsdag =)


image33


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att det gick bra på nya jobbet!! Puss

2008-05-22 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0