jobba jobba jobba, säg mej vad är meningen? =P

Ja så var det fredag...helvetehelgen närmar sig med stormsteg. Var ute och drack öl igår igen, ofta har det blivit sista tiden... gott gott gott. =) Vaknade vid halvelva i morse och var pigg. gick upp och åt frukost. sedan rev vi loss på finn.no och ringde på lägenheter...så nu ser det ut som att vi har fyra visningar tills på tisdag, lutar åt att jag har två imorgon direkt när jag kommer in till oslo från tr.heim. Har ju genomköring idag. sedan till bergen på söndag och hem igen på måndag, då är det ytterligare en visning, och så en på tisdag =)

Nu ska jag ta och packa mysbyxor, tandborste och tandkräm, för ikväll, (sorry kollegor) blir det ingen öl....fyyysch får ju va lite rädd om sig själv. =P

Jag saknar min skånepåg. Men jag hoppas att han har det bra och inte är ute på allt för galna upptåg =)
Får ju se honom på måndag igen. Spelar ingen roll att han tog sig en tur, jag jobbar ju ändå dygnet runt hela helgen. =)

Ha en fin helg allihopa, nu ska jag in i jobbdimman....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0