Måste lämna tillbaka klockan....

Vet inte helt om jag ska gå in till chefen med klockan. jag tycker den går åthelvete för fort. Snart jul och jävelskap, måtte jag få massa jobb! =D Är ett bra tag sen jag skrev här....vet inte om jag kan komma ifatt och ta igen allt jag har missat att skriva...tror inte det. Kan ju bara berätta att jag trivs nåt galet bra med livet just nu, en ny lägenhet så hade allt vart på toppen av toppen!

Tok-kär är jag, men det erkänner jag inte helst. går mycket upp-och-ner väldigt ofta, men uppgångarna är fler och väger tyngre än nedgångarna =D Tror och hoppas han känner det med. senast idag ett litet tjabb, fast egentligen inget tjabb överhuvudtaget, lite tjurighet kanske man kan säga? han skulle väl inte hålla med, han gör sällan de =P

Träffade svärmor för första gången i helgen som gick. helt härlig! Kändes som vi kom bra överens, Iaf tyckte jag det. Hon sa att jag var godkänd iaf, och det är ett bra betyg, för som jag uppfattade det så säger hon minsann inget hon inte menar =) Och så tågtur till sverige för att handla glögg och ciggaretter! âlskar mitt jobb. Jag var nog en god människa i mitt förra liv =P
Lita synd om svärmor bara, blev inte så mycket avkoppling med tanke på vad som skedde på hemmaplan, jag hoppas dom får ordning på det.

Nu ska jag plocka lite här, vänta på att Silje hör av sig och så gå ner och sola =D Sedan ska jag träffa Frida, uträtta lite ärenden och sedan gå ut och äta...och dricka...liite iaf...jag är ju ledig imån, men jag måste iaf passa mig, måste va fräsch imån, ska ju på visning! Har fått deeeen fiiina attesten från chefen. Blir svårt att inte vilja ha mig och sije som hyresgäster, med tanke på att vi är vældigt stilla och trevliga, vi är ju aldrig hemma.... =P
Och Silje har fått nytt jobb! åååhhåå det ska bli digg! slippa bo halvdant bara för att det är billigt, nu kan vi bo praktiskt taget hur och var vi vill när hon med börjar tjäna lite pengar =D

Men fan heller, nu har jag inte tid med det här mer.....
ha det fiint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0