var och varför?

Riktig skitdag.  Började jobba kl 8 i morse. Har fått skäll och skällt tillbaka på en kund, shit vilket liv! men så är det ibland. Jävla masande på kaffe hela jävlens dag. Trött och eländig, får nog lägga ner all den här ölhävningen....fyysch.

Saknar Martin. Var är han? Vad gör han? Varför svarar han inte? Hade verkligen velat och behövt höra hans röst nu.
Panik av ensamheten. Trött som ett as. En flaska vin hade suttit fint, Nej Frida, man dricker inte ensam, och definitivt inte när man ska jobba imån. En dusch kanske? och så sätta igång elefant-tv:n ochsätta den på "sleep" hoppas på en djup drömlös natt. Eller en flaska vin.......En dusch är nog det nyttigaste alternativet. en låång varm dusch, Låna en av martins tröjor, och krypa ner under hans täcke. mmm får nog bli så.....Saknar.....Massor.

Och så joel....hmpf, det här är ingen fritidsgåd, du betalar inget här. vad gör du här? baaah vem fan bjuder på frukost både nu och då? vem plockar glas? inte bara jag, men definitivt aldrig han! Jag undrar var han har ont som är så jävla grinig. Undrar vad dom andra tänker om det? Jag vet inte. och just nu bryr jag mig inte. inte ens lite.

Nu ska jag gå och ladda inför Bergens-turen imån. Jobba med Renate, känns som att det blir en kul dag, hon är galen och rolig =D Och när den turen är över, så är det måndag. Jag hoppas och längtar. Mycket....

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0