var uppe och väckte tuppen...

Eller iaf Martin. Hans telefon låg och vibrerade ilsket 30 cm från mina trötta öron, chefen ringde och ville han skulle jobba. Han visste säkert att jag var ledig och ville terrorisera min fridag...Låg och kelade en stund till han var tvungen at gå, klockan var halv åtta och jag tänkte fan kan inte somna om nu ju, då förstör jag hela dagen, Så gos plockade in datorn och ciggaretterna här så jag slog ihjäl lite tid med hjälp av det, Blev hungrig och gick ner på Rema1000 och köpte lite yoghurt och en fralla. Så nu har jag ätit frukost på sängen =D

Anledningen till att jag inte vill gå ut i vardagsrummet är för att det ligger två karlskroniter där och sover som jag inte känner... =P men jag sitter bra här ju. Tittar på lägenheter och har det bra =) Och för den delen har ju Martin världens tv här inne (!!!) Småkallt är här, men orkar inte resa mig för att skruva på elemnetet....kryper väl ner under täcket en stund.... =P

Tycker Frank kan se till att vakna....På tal om det, hon har vart vaken. Fantastiska grannar skulle borra, vet egentligen inte om dom satte upp en tavla eller faktiskt skulle spränga berg, men lät som bara faan gjorde det, så hör jag sebbs och frank börja röra på sig, två sekunder senare hör man sebbe: Vafan vet ni vad klockan är?? vet inte helt vad han sa men han svor åt dom en stund iaf, och sen dess har vi inte hört mer.....undrar när dom börjar igen... =D (Blev iaf glad att jag redan var vaken, annars hde jag nog skrikit och gråtit fortfarande)

Nu ska jag smyga mig ut och göra kaffe, tihii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0