snart natta

hui å hå, krig och kärlek om vartannat, men just nu känns det mest kärlek. vii har våra dispyter men finner varandra igen, Måste va nåt oerhört speciellt eftersom vi alltid lyckas lappa ihop vårt förhållande. nu har jag fri i fyra dagar och ska åka till min älskade syster i göteborg som fyller år. Det ska firas med att alla tre kära systrar träffas med sin respektive. det ska bli riktigt kul. Stort kalas och massa flytande intag =D hihi, hoppas på en underbar helg med massa sol och skratt.

Jobbet går som på räls (hihi var bara tvungen!) Undrar hur man har förtjänat detta. Vad skulle jag gjort utan mitt jobb. Och idag har jag varit duktig och lämnat in selvangivelsen, eller som vi säger på svenska, deklarationen. Goood tid, sista inlämningsdagen är imorgon! hihi välkommen till min verklighet. Så nu väntar vi på att det trillar in 20-30 tusen extra på junilönen. Tro mig, jag klagar inte!

Har varit duktig idag och varit och tränat, riktigt superskönt var det. Ska ta tag i det på allvar nu. Hjälper inte att gnälla över utseende när man bara sitter på häcken och inte gör nåt, så nu ska det göras. Men nu ska jag sova en stund så jag är nästan pigg när min skatt kommer hem inatt efter jobbet, runt två-tre kanske?

Imån blir det lite städ och lite pack innan det är dags att bege sig, pax för att köra älskling det vet du! =D Me Like

god natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0