amazing day!

Ohoj vilken dag! helt toppen!

Började med att ta trikken ner till Oslo S imorse vid halvnio, för att möta upp chefen och fyra av de nya service. Provade uniformen som satt som en smäck, man kunde tro det var jag som stått modell när denna skapades! kul nyheter =) Sedan fotograferas för nytt ingångskort, som blev ungefär likadant som det förra: en strålande glad frida. Var egentligen bara ett stort leende på den bilden, men kortet funkade fint! hehe Sedan var det hämtning av växelpengar och utdelning av nycklar till våra safear. Träffade Aimar i hissen och fick en bamsekram. Det värmer massor!

Sedan åt vi lite lunch och sedan fick vi våra fribiljetter mellan drammen och oslo så vi kan fara och flänga hur mycket vi vill däremellan nu när vi ska börja skolan!

Sedan blev det kaffe och prat på "Venner" med Henrik, Kenneth, Thomas och Ventsi. Mys mys även om inte solen hann ikapp oss så satt vi bra! Sedan flänga tvärs över hela Oslo för att möta Andreas och dricka ännu en kaffe! Lite prat där och sedan vände klackarna hemåt. Började känna det i fötterna efter en hel dags vandrande hit och dit och nu och då. Åt lite pasta och falukorv (svensk) hihi och sedan en powerwalk som inte räknas som human. En uppförsbacke som kan ta livet av vem somhelst om man tillåter det, men ikke! Vi flåsade på så benhinnorna brann och lungorna satt på utsidan av kroppen. Sedan hem och slappa i soffan med en kopp Te med honing!

Har haft en toppendag på alla sätt, och ska man nå sitt mål man satt upp tillsammans med Malin så är det nog den här takten man ska hålla! hihi

Saknar er där hemma massor, men har det toppen här! fick ju dessutom den jobbhelgen jag ville, så jag ska inte klaga! Om varje dag var så här bra vill jag leva länge och intensivt!

Ska upp halvsex imån och ska därför bädda ner mig i sängen! Kommer sova som en gris då det bara blev knappt fem timmars sömn inatt! Och imån ska jag träffa Silje! =D

kärlek till er jag gillar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0