börjar bli bråttom...typ...iaf riktigt snart...

Jag förtjänar guldmedalj i "förmåga att skjuta upp saker!" Om 1½ dygn ska jag flytta och vara borta ca 6 månader, och har inte packat en enda pryl! Jag är fenomenal =D

Har dock haft en strålande dag. Var hos doktorn lite fort, inget märkvärdigt och fort överstökat. Sedan hem och fika lite med mammsen, efter det placerade jag baken i en solstol på balkongen och låg där i två timmar. Efter det var det dags att klä på sig och måla lite mascara och möta Frank på stan för vi skulle luncha. Hamnade på åhléns och åt biffwok med ris. Sedan satte vi oss på ett trappsteg i solen och avnjöt en kaffe innan hon sedan var tvungen att vandra tillbaka till jobbet. Jag masade mig hemåt medans jag funderade på vilket håll jag skulle springa för att slippa gå upp i lägenheten, då jag misstänkte att solen försvunnit från balkongen och inte alls ville sitta i en mörk lägenhet. Lagom till jag kommit hem och satt igång musik och slagit upp facebook så ringde Malin: Hej Frida, vill du dricka kaffe i solen med mig på vår balkong?! Poff! Så befann jag mig återigen i solen med en kopp kaffe i handen! När voffsen Yazz blivit hämtad av sin matte så åkte jag, Malin & Kenneth till Willys, pantade flaskor och köpte korv och bröd, körde hem till Jonas, som laddat grillen, och avnjöt kvällsolen på altanen där, dock innanför glasdörrar och infravärme. Endast vår envishet och tro på värme lyckades hålla oss ute till klockan var lite över tio trots envisa vinterilar som smög sig in genom springorna...

underbar dag och jag har varit strålande glad!

Hoppas imån blir lika bra! Ska ta en prat med mamma med och se om hon orkar köra hela vägen till götet med mig på torsdag, eftersom vi smått funderade på en liten kall en imånkväll...Även om vi kom fram till att det nog mest blir tårar och kramar...

Har också kommit in i en pakt. Jag och Malin.....Tänker inte säga mer än: Beach 2010, here we come! (och så räknar jag till tre, och alla hjälper mig att hålla tummarna för att sommar och strandsäsong startar liiite senare i år ;P)

Nu ska jag med våld få ur tummarna ur röven som verkar suttit där sen födslen, och börja plocka ner kläder...trött är jag, rent i allmänhet och lite på mig själv! Men vi kommer bra överens iaf! Eftersom jag är på så gott humör kan jag leva med att jag är rätt dryg =P

nu blir det bara svammel här, packa!

puss på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0