brann og beredskap!

Har varit en lång och slitsam dag ska ni veta! Steg upp 06:10 och satt på trikken 07:00 och tåget mot skien 07:43 för att vara i drammen 08:22, för att vara på skolan 08:45 sedan har vi haft brand och beredskaps-teori och även några övningar. Har eavakuerat tåg och testat brandsläckare och även kollat på film om olyckor...var hemma vid 18:00 ca och nu har jag landat på soffan...en dag kvar på skolan sen är det helg! Känns som det har varit en lång vecka, även om den har gått fort. Två jobbdagar och resten skola. Nu är man mör.

Har dock fått turnusen nu och är så vansinnigt lycklig!

Anita är snorig och febrig och jag är inte sugen på promenad själv, så nu ska jag ta på mig en annan t-shirt och hoppa upp på träningscyklen en halvtimme tänkte jag. Man blir lätt träningsberoende när man väl har satt igång...livrädd man ska gå upp fyra kilo om man hoppar över motionen en dag =P Vet ju hur fantastiskt man mår efteråt. Är som att endorfinerna bara rusar i kroppen och gör mig helt hög...innan dom lugnar ner sig och man blir sjukt trött =)

Här är några bilder från dagen på skolan, titta och njut! heheh

yo sexy firewoman i högklackat! moahah

en del av gänget i vansinnigt upphetsande vernevästar =P

GIRLPOWER! eller nåt... =P

haaaappyfaaaace =D
ha en fin kväll allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0