enligt biblen: Vilodag

Vi tog oss en vinkväll igår jag och Anita. Hade inget behov av att gå ut på byen och styra så vi satt här ensamma i vardagsrummet och drack vin och pratade en massa om precis allt mellan himmel och jord. Utan henne hade jag nog inte haft styrkan att komma tillbaka till Oslo. Men jag är imponerad av mig själv för att jag hanterar det här så bra. Älskar staden och är glad att jag gav det en andra chans!

Vaknade vid nio i morse och var förvånansvärt pigg. Låg kvar i sängen till tio ca, då steg Anita upp, så då lagade vi lite frukost och drack lite kaffe, sen blev det stilla en stund och nu så har vi precis kommit hem efter en powerwalk i solen. Det här går över förväntan. Tycker jag redan tappat nån cm runt livet ;)
Och så mycket bättre man mår psykiskt när man rör mycket på sig! Känns som hela jag strålar för det mesta och är väldigt tillfreds med mitt liv nu. Underbar känsla! När man sen kommer igång med jobbet med så blir det ännu bättre! För att inte tala om när första lönen dimper ner. tihi det ska bli bra!

Är lite spänd på hur mitt schema ser ut. Skulle jubla och göra kullerbytter i hela vardagsrummet om det blir som jag vill!!!

Nu ska jag dricka mitt kaffe, sedan hoppa in i duschen och bli fräsch, för att sedan laga lite middag till min norska familj!

Ha en strålande dag allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: M

Om det schema du vill ha nu är det du ville ha innan du åkte så kommer jag också att hjula en sväng om du får det! =)

Skönt att du har det så bra! Det är du värd!

2010-04-18 @ 20:38:02
URL: http://vardagskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0