feel fiine!

Vaknade relativt utvilad idag måste jag säga när klockan ringda kvart över sex. Steg upp, gjorde mig iordning och drack en shake, sedan marscherad jag ner till trikken i godan ro, för att sedan komma fram till att dom fortfarande höll på att gräva vid en av hållplatserna så jag blev 20 minuter sen...så då lunkade jag bort till stationen när jag väl kom dit för mitt tåg till drammen hade ändå avgång en minut senare, och jag tvärvägrade springa, för att snopen se tåget gå förbi näsan på mig, men när jag kom upp till spår fem så visade att tåget var försenat, så jag kom dit två minuter efter ordinär avgångstid, och tåget kom inrullandes på stationen en minut efter min ankomsttid! Det är enligt mig ett perfekt sett att starta en vecka på! yeeeey =D

kl sju på morgonen: =D


Och igår var jag och fikade med sötaste lilla Lina! Det var mys! Hon är en pärla, alltid skönt att få prata massa skit med henne! Ska se om vi kanske hittar en lägenhet ihop med. Kanske kan bli bra! Men änsålänge trivs jag väldigt väldigt bra här hos min lilla familj!

Nästan på en gång när jag kom hem från skolan idag så var det sätta sig i bilen och köra Thia till cheer-träningen. Jag börjar bli riktigt duktig på att köra bil även i Oslo nu. Den där lilla bilen och jag kanske rentav kan komma att komma överens en vacker dag! =P Sedan när vi lämnat av lillan så körde vi bort till IKEA och inhandlade diverse bra-och-ha-saker till Cedericks konfirmation. Sedan var vi och handlade middagsmat för veckan.

När vi kommit hem och packat in allt i kylar och frysar tog vi på träningskläder och powerwalkade vår runda förbi Ole-Björns hemmabygge. Sedan lite träning när vi kommit hem och sedan satte jag mig fan på träningscyklen lite över tio minuter! Ibland gillar jag mig själv, när jag är så duktig =)

Nu sitter jag här och myser med en kopp Te och snart är det dags att klrypa upp i soffan, en stund innan det är dags att krypa ner i sängen...

Imån är jag ledig, då ska vi ut och gå på morgonen var tanken!

Ha en strålande kväll alla godingar!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0