Gladmus!

Jag tror jag är glad. Jag har ibland svårt att förstå mina egna känslor. Men det känns bra. Och dagens svar jag fick på mina frågor är bra! Ibland undrar man varför man målar faan på väggen, innan man ens vet hur han ser ut. Oftast är det ju inte ens i närheten av så illa som man tänkt sig. Och jag är nog extrem...Ska försöka jobba på det =)

Facebooksidan blir belamrad av kommentarer från norge om hur glada dom är för att få mig tillbaka över sommaren, och jag blir varm i hela själen av att höra det. Jag försöker leva på det positiva nu, istället för att tänka på alla jag ska åka ifrån. Som sötaste sa idag, du kommer ju tillbaka, och det gör jag ju faktiskt. Och sånna här resor är bra, för man märker väldigt väl vilka man älskar och som älskar en tillbaka. Vilka som är ens verkliga vänner. Även om jag egentligen känner det i hela mitt hjärta =)

Har fått en kaffekopp idag. Blev så glad så jag grät. Låter hur muppigt som helst, men det är nåt speciellt med den muggen. "glad mus" Av Lasse Åberg. Ja, alltså det var ju inte av Lasse jag fick muggen, men han har gjort motivet, som har fått en varm innebörd mellan oss. Den har framkallat många leenden tillochmed i nyvaket tillstånd! Slå de ;)

Nu är det hög tid att slå igen de två små blå...(eller vad de nu har för färg..?) För imån ringer klockan tidigt och jag ska träffa ännu en högutbildad man som ska klämma på mitt bröst...Nåde han om han tar fram kniven, då blir det slagsmål, och jag kommer hävda att han började! Man kanske skulle ha med ett knoghjärn så man kan försvara sig? =P

Nattinatt på er =)


Här dricker man gott kaffe, med glada tankar och på så vis startar bra dagar!

En mugg med varma känslor, för varma drycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0