Inflyttningsfest ikvällen!

Jahapp, igår var jag och faren hos Jimmy. körde fyrhjuling, hihi det var kul, men man är ju lite feg sådär i början =P Får öva lite. Åkte en sväng med Jimmy och dra te helvete vad jag skrattade! Skräckblandad förtjusning skulle jag vilja benämna den resan som. Höll fast mig för allt vad jag var värd och han körde som en tok! Pappa och Bimpan drack öl och whiskey...mycket öl och whiskey, och blev precis asfulla. Vid nio körde vi hemåt stan igen och Jimmy och jag bestämde oss för att gå ut en sväng. Ohoj riktigt kul! Var på Harrysoch spanade in det stället. Finfint och enjävla massa folk!

Idag blir det fest hos malin och kenneth. Inflyttningsfest. Jonas och jag har snickrat ihop en trätrall till deras balkong. Jonas var och lämnade den igår, tyvärr var det lite disconnection mellan våra mobiler så han fick inte tag i mig...märkligt, men men han sa att dom blev väldigt glada iaf =)

Nu blir det en lång dusch så man orkar med kvällen! tjihooo =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0