jag blir tokig...

tre dagar kvar i karlskrona...det kryper i kroppen och paniken börjar definitivt infinna sig. Längtar bara till resan är över och man är på plats. Tror allt känns bättre då!

Han ville inte ses idag...Och jag vet inte vad jag vill. Blev såklart ledsen när han sa att han ville va själv men respekterar det. Det är inte lätt. Och nu när jag ändå ska åka så vet jag inte vad som är bäst...att umgås så myckey man bara kan och njuta av det, eller inte ses mer så man kan börja släppa alltiohop. Jag vet inte. Inget av det känns bra.

Tror jag ska köra upp till Jimmy kanske. Sista chansen att träffa barnen på ett bra tag. Det gör ont i hjärtat.

Inflyttningsfest igår hos Malin & Kenneth. Mycket trevligt. Roligast var att träffa Fia igen, det var galet längesen. Massa gamla minnen att prata igenom, det var riktigt kul. Flashbacks från när man var femton. hehehe!
Kvällen slutade dock hyffsat tidigt då jag liksom inte helt lyckades komma igång. Tror det beror på åthelvete för mycket tankar fram och tillbaka.

Egentligen är det dags att börja packa...packa liksom....känns som att det blir så definitivt då. Tror jag ska gå och duscha en timme och låta tårarna och känslorna rinna ut i avloppet i takt med vattnet...uuuusch vilken inte bra känsla som sitter i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0