jag skulle ju bara...

Och det slutar med att man är hemma kl sju...eller halvsju egentligen....tog mig en halvtimme att ta mig in på bloggen =P inte riktigt jag har faktiskt läst lite andra bloggar med. Ibland är det tur man kan stoppa sig ifrån att kommentera allt man tänker...Alla dom man tycker illa om i vanliga fall tycker man fan så mycket värre om när man har druckit...och motsatt förstås. Dom man tycker om när man är nykter tycker man ännu mer om när man har fått i sig ett glas....får väl erkänna att det blev ett par mer än ett =P Men trevligt var det iaf! Som alltid med järngänget =D

drömde igårnatt att exet blev överkört av ett tåg...det var komiskt faktiskt. Hemskt men sant.

Nu stiger familjen upp, så då ska jag släcka ner. hoppetihej sov gott!

Det var nåt jag skulle skriva här för att slippa glömma det, men nu är det redan borta så då sover vi istället..
typ nu. Gonatt

Jo just det, tog med mig kameran för att va duktig och ta lite kort. det sög ju apröv att komma på att minneskortet satt kvar i datorn....wise-ass.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0