konstpaus...

Har haft en bra dag får jag erkänna, men luften gick ur mig lite nu på kvällen. Vi var och lämnde och hämtade Thia på cheer-träning. Var med och tittade lite där. Det var kul att se, men ändå lite roligare att se de äldre tjejerna som hade tränat lite längre och gjorde ordentliga hopp och lyft och slängde omkring varandra =) Och att köra bil är ju faktiskt väldigt kul! Blir bättre och bättre för varje gång, men det är lite läskigt med "ny" bil och nya vägar, men det faller på plats mer och mer! =) Efter det tog vi vår dagliga dos frisk luft och utmattning i backe!

Är helt färdig...pratade lite med Ola idag när han var på väg till jobbet, och naturligtvis precis då ringar vakta och spelar in ett meddelande. Och när jag sen lyckats fylla på mobilen så hade dom fixat någon annan =( Dock så ska jag jobba imån. Är så nervös! Men kul ska det bli iaf. Håller tummarna för en bra konduktör som kan hjälpa mig om det behövs! Det kommer nog gå finfint! Längtar dock mer till den nya uniformen kommer. Då ska det bli riktigt kul att gå till jobbet!!!

Nähä, dags att få hjärnan att sluta snurra nu. Som sagt kvällen har varit lite seg och jag vet att det beror på att jag tänker för mycket!

Släpp det nu och gå vidare! Njut av det som är bra nu och inte det som varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0