laddar för måndag!

Lördagen blev inte riktigt som tänk. Lasse var inte i form och jag var småpaj i magen. Var helt säker på att det var allvarliga fel på mig och stress och grejer, men visade sig vara mensvärk, så efter att tillslut tagit en ipren och vilat lite så var allt bra. Blev full i skratt, här har man haft mens halva sitt liv och känner inte igen mensvärk liksom, men det var inte som vanligt....ja ja nu är det över iaf =) Var bara uppe en sväng och kollade på nya holmenkollen sen körde vi hem igen. Mamma och pappa körde ner mot göteborg igår eftermiddag, och det förstår jag när det var som det var här.

Lasse låg i sängen hela dagen, och Anita och jag värmde maten från fredagen och mumsade i oss och drack vin, och mer vin och pratade och pratade. Mina Anita, vad skullke jag gjort utan henne? <3 Blev lite mycket vin där på slutet och vi släckte lampan redan vid tolv. Sov länge idag och mår lite halvdant, Men solen skiner över hela Oslo så om en stund ska vi ta oss en lång lång promenad och sedan ska jag laga kålpudding. Det har dom nog saknat ;)

Ha en fin söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0