Ledig faktiskt....

Men jag vet inte om jag blir gladare av det... Blir lätt rastlös, men har iaf fått med morgonpromenad...eller, förmiddagspromenad blev det. Vaknade halvåtta i morse...helst sjukt men jag var pigg och steg upp, varför ligga i sängen och dra om man är vaken och pigg? Inget kul att ligga där, inte när man är ensam iaf =P

Dagen hittils har mest inte bjudit på nåt. Har sprungit fram och tillbaka mellan datorn och kisebebiarna, men dom är ju änsålänge ganska tråkiga. Dock har dom börjat komma på att man kan busa så nu slåss dom lite med varandra men dom ser ju mest roliga ut =D

kiiismyyys =)

I eftermiddag ska jag iväg och se om jag ka hitta ett par nya skor. Nåt billigt skrafs som jag kan ha tills jag fått lön...Mina stövlar ser ut som faan och ena klacken är två cm kortare än den andra Är jag då tyngre på ena sidan eller bara fruktansvärt skev? Inte fan vet jag, men nya skor behöver jag.... och så måste jag ha en almenacka också, det ska inhandlas och kvällen vet jag inte vad vi ska hitta på...det märker vi =)
 Ha en trevlig tisdag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0