livets solar strålar på mig!

Som jag skrev tidigare så var det då dags för första turen på tågen på åtta månader. Har väl haft en genomsnittspuls på 190 iaf under större delen av dagen, men så fort jag kom på tåget och såg att Berig skulle vara konduktör så blev jag lite lättare i sinnet. Hon jobbar både som konduktör och servicemedarbetare så hon kan det här! Men när jag satte mina söta små fötter med nyputsade stövlar på innanför caféevagnens väggar kändes det som om jagaldrig gjort nåt annat. Kändes som hemma på en gång och allt gick i medvind! Tog såklart lite längre tid än det gjorde precis innan man slutade, men vem hade väntat nåt annat? Rutinerna satt i! När tåget började rulla ut från Oslo station så kittlade det i hela kroppen, som att va nykär fast bättre!

Hoppas att imorgon blir lika bra! Sedan är det brand och beredskap på torsdag och fredag sedan är det sluttestet och sedan bara fullt ös ut i tågen! iiiiihi! Synd att alla i huset sover annars hade jag lätt kunnat hoppa och tjoa en stund. Men att va så spänd och sedan bara känna hur musklerna slappnar av en efter en så känner man tröttheten komma krypande i samma takt, så nu ska vi släcka ner här och ladda för imån! Börja med en morgonpromenad och sedan åter på jobb! jeeeey!

Har dock fått med en bild eller två från dagen:

gamla uniformen på en nervös frida! Snart ska den bytas ut =D
Ser hur koftan glipar, och ni kanske inte bryr er om jag säger att det beror på att den är slapp i materialt och knapphålen är för stora! Tro vad ni vill, Aj now de truuuth!

Min arbetsplats!
Här är då min arbetsplats, bilden dock tagen innan jag plockat fram nötter, chips, och diverse tillbehör till korven =P Ååh om ni visste vad jag gillar detta! Kankse inte ser märkvärdigt ut i era ögon, men jag gillar det!

Nu ska jag sova som en gris!
Nattinuffsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0