lördgasnatt och småtrött =)





Vaknade ganska tidigt, vid nio faktiskt, men låg kvar i sängen och bara njöt av att vakna utvilad helt utan klocka. Steg upp, åtlite frukost och började sedan städa i köket då det såg ut som ett slagfält efter gårdagen då både Anita och jag var för trötta för att göra nåt åt det. Sen satt jag en stund vid datorn och vid strax efter elva kom Anita upp. Vi satt och pratade en stund och bara njöt av att det var lördag, men eftersom hon är förkyld så blev det ingen promenad, så jag satt en halvtimme på motionscyklen med musik i öronen. Cyklade faktiskt 1,2 mil. Riktigt svettigt men guu så skönt när det var färdigt =)

Sedan var det rätt in i duschen och skölja av sig alla otäckheter, sedan hoppa i uniformen och ladda för jobb=)
När jag kom till jobbet så började jag undra varför dom ringt in mig...vi var ju fullt bemannade...men men lättförtjänta pengar och väldigt bra personal idag så jag har haft det toppen!

Här har ni en liiten del av min arbetsplats:


my kind of office ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0