Skitnöjd!

Har egentligen inte väldigt mycket nytt att komma med, mer än att jag stortrivs med livet...fast det visste ni ju redan. Kom till jobbet idag och fick höra av tre stycken att jag såg så frsäch ut och att jag blivit smalare. Hej hå så glad man blir då när man kämpar på så fint. Jag är extremt duktig måste jag säga och det gillar vi =)

Och så har jag fått bästa komplimangen någongsin...haha gick genom tåget och skulle bort på komfortavdelningen och gick förbi ett gäng män som skulle på grabbtur upp till fjället, så tittade han på mig och jag tittade tillbaka och så hör jag bara ett långt ÅÅÅÅH... hehe var det en komplimang eller? jag är rätt säker =D

Life is a flower!

Imån kan det hända vi får köra trilletralla på bergensbanan. Weeepppa! Me like, och snart är det löning och långledigt... När jag mår så här så kan jag inte för mitt liv förstå hur jag nånsin kan ha mått dåligt, och jag hoppas för allt i världen jag inte behöver göra det igen! Det är så här livet ska kännas!

Saknar ju dock en och annan därhemma. Men dom liksom är där för mig ändå och i mina tankar och då och då i telefon =)

Så, det får bli dagens summering. Ska upp runt åtta imån. tjohejohå

Nattinatt alla pärlor där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0