sol =D

Har haft en märklig vecka! Alla känslor far hit och dit och sliter i mig så jag blir galen! Började helt underbart, trillade ner i en svacka för att sedan lyftas upp igen på strålande humör! Vad sker liksom?

Det är mycket nu. Mindre än en vecka till jag åker. Paniken kryper så fort jag börjar tänka på det och alla jag måste åka ifrån som jag älskar och kommer sakna! Samtidigt som jag försöker så gott det går tala om för mig att det kommer gå kanon! Det är ju tidsbegränsat och jag kommer ju säkert ha möjlighet att komma hem någon gång under sommaren iaf! Ska komma hem till hösten med en fet plånbok och ett strålande humör och bara njuta av livet! Det gör jag iofs nu med, men utan plånbok =P hehe, Även om pengar är en stor del av ens liv, så är det fanimej lååångt ifrån allt. Det är nåt jag lärt mig det senaste året, med tanke på att jag mådde piss sista tiden i Oslo förra gången trots pengar så det både räckte och blev över, och nu har jag varit hemma i sju månade och tagit det lugnt, gjort av med pengarna men känner mig iaf lycklig =)

Vilken känsla att kunna skriva att man är lycklig...Ska bara inte inbilla mig att det varar så länge med tanke på humöret som jag nämnde... =P

Vi lever i nuet och njuter för stunden.

Blev hindrad i sista sekunden igår från att gå upp till playbar...hade haft ont i magen en timme, när det till slut plingade till och jag kunde lyckligt åka hem!

Dagen idag har varit strålande! Solen har lyst och jag har varit aktiv med att sortera sopor och bara myst!
Tänk att tillochmed sopsorterande kan va kul i rätt sällskap!

Åkte vid elva i morse och var hema strax innan sju ikväll, kollade på "biggest looser" och blev glad när Michelle vann. vem hade förtjänat det mer? inte nån =)Sedan pratade jag lite med malin, hon ville ha hjälp med att klä om kattpelaren..heter det så? jaja vi började mäta och rita och klippa och sköt hejvilt med häftpistolen, för att vid sista våningen erfara att häftstiften tagit slut...väldans irriterande, men vi var inte sämre än att vi tjåtade dit en bit tyg lite på måfå, släckte lampan och beundrade sedan verket som såg mycket bättre ut än tidigare! hehehe. Helt fantastiska brudar. Kommer sakna henne =)

Igår satt jag och floppade ur löshåret...floppade var väl en överdrift. Det segade men gick hyffsat. La mig sedan i blöt med fyra kilo hårinpackning i två timmar, tills vattnet var iskallt. Kammade sedan ur halva min kaluffs och var ändå sanslöst nöjd med hur mycket och långt hår jag hade helt själv! Tryckte i en färg och är faktiskt rätt nöjd, även om jag älskade löshåret! Gött att kunna dra fingrarna genom håret ändafrån hårbottnen =) Och om mina planer går i stöpet så kan jag ju sätta i fyra gånger mer löshår igen till hösten! (varför man nu skulle vilja det, men känslan av att veta att man kan iaf!)

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att kunna sova en sväng utan mardrömmar! efter en sån här dag blir det väl antingen drömmar om att bli slängd i en container eller bara en djup drömlös sömn och vaknar lika strålande lycklig som jag tänker va när jag somnar =) Imån blir det frukost med föräldrarna =)

Nattinatt godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0