started with bäääh and ended with woow!

Började dagen med att försova mig....tack och lov att jag har gått igenom kursen innan så det inte blev panik! Var galet trött igår och kände mig halvdan och ont i halsen men somnade redan vid elvatiden, och ändå så kom anita in vid halvåtta imorse och sa: frida, har du försovit dig?? JAAAAA svarade jag så var det bara rätt upp ur sängen och göra sig klar. tog väl en kvart att bli klar ungefär =P blev iaf en timme försenad eftersom tågen bara går efter egen tidtabell och inte när jag behöver dem....

gick igenom GSM-R-telefonen och uppfriskade minnet lite, och dagen blev väldigt bra. Var klara vid halvtvå och fick gå hem. var i Oslo vid tre, och bestämde mig snabbt och sontant för att hänga med Nanna och Jostein på ett glas champagne på Christiania pub, som ligger precis bredvid Oslo S. Det slutade med att det blev en flaska champagne och fyra öl för att sedan gå vidare. Vid sju-tiden ringde Anita och frågade var jag var och om jag kunde handla till middagen...ohja jag kommer snart hem, men blev sittandes med detta goa gäng på "politikern" och drack ett par öl till...var hemma runt elva ca =P tidigt för att gå hem efter en utekväll (dag) men sent i förhållande vad jag tänkt... =P Men hade otroligt roligt och trevligt och mysigt och hela dagen blev liksom i slutändan väldigt bra!

Fick tacos idag på skolan och det påminner mig väldans väldans om Olan =) blev lite full i skratt och saknaden kom över mig för en stund, men jag ska nog överleva det med!

På måndag är jag "tatt ut av skolen" för att kunna användas som togpersonal om dom behöver mig. Kan lika gärna hända att jag blir ledig ;) Men eftersom reste av gruppen ska vara i "mock-upen" och lära sig lga maten och hantera maskinerna och utstyret i cafévagnen så tyckte ledaren att jag likagärna kunde jobba, men dom på tjenestekontoret hade inte behov för mig precis nu, så då blir det jour! Jag hoppas väldigt mycket på att få jobba faktiskt!!!

Nu är det läggdag, och imån ska vi upp tidigt, och väcka Thia, som fyller elva!!

puss och natti vänner =)

livsnjutare på hög nivå! =D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0