tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen...

vet inte vad jag gjorde....men okej då...

Går iaf bra i skolan! Gjorde ett test idag och ska få svaren imån, så jag håller tummarna på att jag lärt mig nåt och har lite nytta av det jag minns från sist! Kan ju tala om att det känns i hela kroppen och till stor del i huvudet med. Efter 8 månaders glid i frihet och sedan pang på skolan så blir man sliten, men behagligt trött, och det finns inget bättre än att lägga huvudet på kudden för natten och bara känna sömnen attacker hela kroppen efter en dag med full fart. Det blir mycket gå och gå och gå om dagarna! Men jag klagar inte, har man bestämt sig för en vikjustering så är det bara positivt med vardagsmotion! Dock känns det i fötterna, men dom vänjer sig nog!

Om jag undviker att tänka på dom jag saknar i k-na så funkar det här vansinnigt bra! Jag älskar ju staden som sådan och vandrade karl-johan upp igår och bara njöt i massor! Låter dom bra minnena ta överhand =)

Finns en famn jag saknar som jag skulle vilja krypa in i och bara gosa. dock 65 mil bort...Men en vacker dag så sker det... =)

Nu blir det kvällspromenad i djävulsbacken sen slapp i soffan innan man välter sig ner i sängen!
Impn ör det fredag och sen helg och sen kanske jag får jobba!!!!!!!!! moahahahah Gleder meg masse!!! Som norrmannen hade sagt ;)

Ha en fin kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0